terça-feira, 28 de abril de 2015

replika telefonlar bu hafta nerede

açıkça bloglar tercih ederim, böylece ilk ya da bakım zamanı. Sosyal ağ etkileşim senkron asenkron ile bir araya getiren ve grubu ile içerik tutmak için gerekli olduğunu sürekli var. Yanlışlıkla, yetişkin olma, sanırım o zaman bir gencin geçirdiği birkaç saat önünde bir bilgisayar ekranı, "izole", zaman, gerçekte ne olur tam tersi: kalıcı iletişim ile çevresi. Bazı anne-babalar, aslında, derin bir güven üzerine çocuklarının önünde sosyal ağlar, ne zaman doğru bir şey olurdu, gerçekten, merak edilecek tersi: bu gün değil, çok daha rahatsız edici bir genç adam bir parçası değildir ve herhangi bir sosyal ağ için hangi dükkanda kullanmak, replika telefonlar görünüşe göre çok fazla. Bazı durumlarda, gördüğünüz davranışları tamamen birincil olarak cezalandırmak için bir çocuk için, herhangi bir nedenden ötürü yoksunluk bilgisayar kullanımını, ya da daha spesifik olarak, bu sosyal ağ: "ceza olmadan Tuenti". Bir eziyete dönüşmüş ve eşdeğer bir nevi "duyusal yoksunluk": genç adam kesti onun bağlantısı olan grup, burada decontextualizes, neden olan bir duygu olan kaygı, "bir dönemden şeyler, ama ben değilim", bir duygu izolasyonu ertesi gün okulda ya da grup, "kim hakkında hiç bir fikriniz yok ne oldu dün ağ".
Genç insanların sosyal ağları çok daha doğal bir replika telefonlar bu hafta nerede  yetişkin eğilimindedir. Genel olarak, sosyal ağlar ile yetişkin ilişkisi out-of-ağ standartları uyum aynı tarafından bazı sosyal normlar tarafından şartlandırılmış. Yetişkin kişi, alacak arkadaşın isteği üzerine bir sosyal ağ demek, birçok durumda, düşünme ile ilgili çeşitli koşullara göre mümkün tanımak için o kişi: bakıyor fotoğraf, ağınızın arkadaşlar, onay ortak arkadaş... gerçekte, kişi uygulamadan bir standart olduğunu, tüm dış ağ: ne zaman birini karşılıyor sizi, kibar genellikle iade tebrik. Etrafında dönen ve söylemek bir şey olduğunu kabul birçok ve birçok durumda bir Ari bile bir yabancıyla, öyle ki, merakla, biz denemek için neredeyse bakmak için bahane edebilmek için söyle o kişi Evet, zaman içinde gerçeği, sadece gerçeği değil, aklında tutmalı olması yeterli bir sebep değil ... bizim ağ ile doğrudan temas. Hatta cinsiyet farklılıkları algılanan bu davranış: erkek şüpheli.bu kişileri kabul sırasında kadınlara daha açık olma eğilimindedir
Etkileşim ile toplumsal geleneklere o kadar güçlü ki, birçok durumda, ağları gibi Facebook, buluruz paradoks bu yetişkin kullanıcıların tercih, önce reddeden bir kişi, sadece bir şey söyleme, bırak o olmadan yanıt gönder temas "buzdolabı" bir eylem olduğunu tespit olarak "daha az keskin". Gerçekte, sezgi yanıltıcı bu anlamda: süre reddeden bir kişi fazla kişinin reddedilme olasılığı açıklaması sağlayacak bazı ipuçları hakkında ilişki teklif sessiz engelleyen kişi için tekrar başvurun. Başvuru sahibi, aslında, bir yanıt daha maleducada ve doğrudan reddedilmesi olmayan yanıt durumunda ani alır. İlginç bir şekilde, bu ilişkiler arasındaki yetişkinlerde sosyal ağlar oldukça asimetrik olarak algılamaları:replika telefonlar bir yetişkin bu gayet normal "keşfetmek" sosyal ağ arama dostları, uyandırmak ilişkileri geçmiş, ya da dostluk teklif etmek zorunda replika telefonlar bu hafta nerede  insanlar duymadığı bir şey, son on ya da yirmi yıl.
Ergenlerin bu durumda, bu tür davranışlar genellikle oluşmaz. Yönetimi sosyal medya neredeyse ücretsiz sosyal kuralları her zamanki yetişkinler: eğer tanıdığınız birisi ya da korunması ilişkisi "canlı" ile, sadece "hayır" olmadan en ufak bir sorunu. Eğer birisi kızgın, hemen, onun varlığını inkar etmek gibi bir ağ ilişkisi kesilmiş bu olağan bir durumdur. Gençler, aslında, tek sosyal ağ desen arkadaşlığımız var, olmadan çok fazla ek keşif ve bakacak kullanım ağına ek olarak herhangi bir şekilde aynı notlar, paylaşılan anılar, fotoğraflar, videolar, vb
Dijital çağda anne baba ve çocuklar arasındaki ilişkiler araçları bu tür dikkate almak, ama yine de hemen hemen aynı dinamik geleneksel gobernándose gerekir. Belli bir yaştan sonra, ergenlik dönemine girme, ağ özel bir boşluk olur oda kendisi gibi: ailen ağınızdaki her şeye burnunu sokan bulmak korkunç bir suçtur. Ancak, bu gayet normal bir soru sormana gerek yok, al bir ilgi, aynı şekilde genellikle meyilliyiz bilir kiminle bırakın bizim çocuklar, onların arkadaşları, vb, başarılı sosyal ağlar gibi, davanın Tuenti İspanya, nedeniyle büyük ölçmek için aslında bir "boş alan" anne. Eğer ebeveynler böyle bir ağda bir profil yaparsanız, genellikle, ergen bir saldırı eğiliminde olacaktır, ve hatta rahatsız edici durumlara yol açabilir.
Yeni nesil motivasyon kalıpları yakalanması için farklı vardır. Değerler ölçekleri farklıdır ve bu iş ilişkileri de dahil olmak üzere koşullar her türlü etkiler. İlk nesil olan yetişkin tamamen çevrili Internet koku ayırt edici özellikleri: ayrı onlardan network, taklit etmezler erişimi sırasında çalışma saatleri, ve bu yüzden, sadece üreten durumlara hayal kırıklığı. Son derece pragmatik: kurumsal kimlik herhangi bir tür ben-bilinci daha gelişmiş ve hakim onun. Yeni nesil imkansız bir görev olduğunu onların çevre anlayışı olmadan, ağ temel bir rol oynar bir ortamı anlıyoruz.Hümanizm, insan figürü klasik tanımı, kişinin yüceltme dayalı bir doktrine göre. Tarih boyunca, insanlığın bazı tarihsel dönemlerde, Yunanistan, Avrupa'da Rönesans, ya da Alman idealizmi içinde Altın çağı olarak anlar ilişkili ortaya çıkmıştır. Bugün, insanlık olarak kabul edilir dalmış bir büyük kriz: değerleri Sanayi Devrimi yapılmış çok fazla vurgu bedel adam gibi bir toplu olarak bir grup: çalışanlar, tüketiciler, vb., pazar segmentleri olarak kimlik olmadan grup olarak onları tedavi etmek için işaretleyin. Adam gidiyor almak replika telefonlar  için küçük boyut gerektiren desteğinin diğerleri, bir kolektif, bir logo bir şirket, bir din veren bir figür başvuru formu Tanrım, bir siyasi parti. Çok özgü olan özellikleri ve becerileri bireysellik olarak kabul edilir anomali, bir şey sadece insanların değerli, çok seçkin bir işlevi: sanatçılar, sporcular, vb., her şeye rağmen o, bir grup ile olan ilişkisi arıyor. Ama değil garanti normal insanlar, kim konu için ortak tetikler: genel, yediğimiz aynı, biz çekti benzer standartları, zevkleri olan şirketler tarafından işletilen ve her puan için bir kuvvetli akım kaybı, bireysel kimlik. Bazen asosyal, hatta kabul edilemez bir savurganlık olarak kabul edilir çok günahkar kuralları çık.
Hangi kişinin kimliği, bireyin özü, ciddi bir şekilde aşınmış olmuştur toplumda yaşıyoruz. Ve grup için ayrı ayrı verilmesi gelen bir şey bu, büyük ölçüde, kitle iletişim araçlarının başarı. Onun tek yönlü doğa, ortam sunuyoruz mesajı tamamen homojen grupların insanlar çok çeşitli: ölçüler iş, onlar mücadele için haklı hedefleyen niş ne zaman onlar küçük ve çok daha az özveri için bireysel tüketiciler. İş modelleri ekonomileri Henry Ford benzer çünkü parlak olarak: "herhangi bir renk arabalar, Siyah olmak şartıyla üretiyoruz". Ya da müzik endüstrisi, kim nefret ettiğin her şey bu değil itiraz tat ve kitle dönüştürülemez içine ne diyorlar "hit" noktasını kısıtlayan iş için pazarlama yetersiz 3% üretilen müzik tarihinin insanlık.
Size önemli tasarruf geçmek için izin büyük descomunalmente serisi ölçek ekonomisine dayalı başarı ölçütleri alışık değiliz. Bizim iletişim ile müşteriler tamamen tek yönlü: biz taciz onları arayıp onları evine yemeğe bir satıcı neredeyse Robotik hakaret replika telefonlar zekanızı tarafından okuma mekanik bir komut sel sizin posta kutunuza gelen... ama cevap iletişimlerini zaman replika telefonlar bu hafta nerede   yapan, onlar bize ulaşın. Eğer bir şirket bulmak bir sistem güçleri arasında bir seçim yapmak için bir dizi seçenekleri kullanarak sesleri, sonunda, almak için bir operatör olduğunu ölçülür açısından az zaman harcamak respondiéndote. Eğer hiç denilen (609 Telefonica ve iletişimi kestiler, yok süpriz olsun: sezgi gösteriyor, değil telefon hatları Telefon özellikle zayıf veya kırılgan, bu operatörlerin Müşteri Hizmetleri değerlendirilmiştir böyle bir şekilde, bu çağrı uzun, daha uygun maliyetli askısı telefona sorunlarını çözmeyecek. Bu, ironik bir şekilde, onların öncelikleri merkezi müşteri tanımlama gafletine olan bir şirketin müşteriye karşı tutumu.
Son yüzyıl boyunca tanıştığımız pazarlama artık, "geçen yüzyılın pazarlama". Konsepti "Ürün Müdürü", aşık olan kotasının yerine getirilmesi ve müşterinin doğru tercihler ya da ihtiyaçlar yukarıda satış maksimize etmek için sorumlu kişi, çarçabuk tarafından öldürülür. Geçtiğimiz yüzyıl savaşları aylık, kısa vadeli hedeflerin ne temelinde haklı replika telefonlar olan oldu. Müşteriler "düşman" gerekiyordu ikna etti, her satışta bir savaşı kazanmak için, bu nokta, her dalganın adı "kampanya", bir terminoloji gelen askeri dünya. Bu yüzyılda, ancak, asla unutamayacağı müşteri. Uzun vadeli, şikayetler devam ederse yıllardır internette, haşhaş arama sonuçları diğer potansiyel müşteriler arıyorum marka ve buluşmak olanlar hangisinin önce olduğunu söylüyordu. onun hikayesi ilereplika telefonlar bu hafta nerede   tüyleri ve sinyaller. Son yüzyılda müşteriler almıştım kadar harika, sonra tedavi, ya da lanet, en az ifade indirgenmiş harcama, ve başka bir şey, kelebek: bir sonraki müşteri. Eğer verdiğiniz sözleri yerine getirmek eğer bu yüzyılda, ya da korumak değil charmed zaten hepimiz biliyoruz, çünkü bu son olacak, iki mermi satın aldı.

Nenhum comentário:

Postar um comentário